Instalaciones

Benvido ao CPR Plurilingüe A Milagrosa de Lugo onde brindamos un ambiente de aprendizaxe integral para os nosos estudantes. Contamos cunha ampla variedade de instalacións para apoiar o desenvolvemento académico e físico dos nosos estudantes.

En canto á aula de Música é un espazo acolledor e ben equipado para que os estudantes poidan aprender e practicar diferentes instrumentos musicais.

A nosa Biblioteca está equipada cunha gran cantidade de libros de referencia para que os alumnos poidan ampliar os seus coñecementos e desenvolver o seu amor pola lectura.
A Aula de Educación Física está totalmente adaptada para que sexa un lugar ideal para que os estudantes poidan desenvolver a súa condición física e coordinación.

No CPR Plurilingüe a Milagrosa enorgullecémonos de ofrecer un ambiente de aprendizaxe positiva e unha variedade de instalacións para apoiar o desenvolvemento integral dos nosos alumnos.